خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..
دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

نامحرم..

خدایا کمکم کن که دستم نلرزد....

اگر هم لرزید یادم بینداز که نامحرم

"نامحرم" است...

حقیقی و مجازی ندارد...

vepo_index.jpg123.jpg

.



نوشته شده توسط ستایش جاوید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..

آخرین مطالب

نامحرم..

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

خدایا کمکم کن که دستم نلرزد....

اگر هم لرزید یادم بینداز که نامحرم

"نامحرم" است...

حقیقی و مجازی ندارد...

vepo_index.jpg123.jpg

.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
ستایش جاوید

نظرات  (۲)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۷ مامانی جووووون
در لحظه عاشقی ، خالق عشق را در نظر داشته باش
باید از عشق زمینی به عشق آسمانی رسید . . .
عالی بود اجی جووووونمم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی