خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..
دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ

خدا..


fw1b_index.jpg98.jpg



نوشته شده توسط ستایش جاوید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..

آخرین مطالب

خدا..

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۱ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱
ستایش جاوید

نظرات  (۱)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۹ مامانی جووووون
یافته هایت را با باخته هایت مقایسه کن
 اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی