خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..
شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

روزگار...



0lwa_234.jpg


روزگاریست همه عرض بدن میخواهند ...
همه از دوست چشم و دهن میخواهند...
دیو هستند و لباس پری میپوشند ...
گرگ های که لباس پدری  میوششند...
عشق را همه با درو کمر میسنجد...

خوب طبیعت که یک روز به پایان برسد ...
عشق های که  سر پیچ خیابان برسد...



نوشته شده توسط ستایش جاوید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..

آخرین مطالب

روزگار...

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ



0lwa_234.jpg


روزگاریست همه عرض بدن میخواهند ...
همه از دوست چشم و دهن میخواهند...
دیو هستند و لباس پری میپوشند ...
گرگ های که لباس پدری  میوششند...
عشق را همه با درو کمر میسنجد...

خوب طبیعت که یک روز به پایان برسد ...
عشق های که  سر پیچ خیابان برسد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
ستایش جاوید

نظرات  (۲)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ مامانی جووووون
لایک:((
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۵ مامانی جووووون
غریبه بود ، آشنا شد ، دوست شد ، برادر شد ، عشق شد زندگی شد ، خسته شد ، دور شد ، آشنا بود غریبه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی