خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..
شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

ساده می گویم...

ساده می گویم...

ساده میگویم خدایا دوستت دارم...

به تو من خیره می گردم:به این جنگل...به این برکه....به خط نور..

به این دریا...به قطرات آب...به این افسون بی همتا...چه باید گفت؟؟

کمک کن واژه ها را بر زبان آرم: بگویم لحظه ای از تو ....از این زیبایی روشن..

از این مهتاب...گم شوم در شب: بخندم با تو لختی در کنار آب... زبانم گنگ و ذهنم

کور,تنم خسته,دلم رنجور...تمام واژه ها قامت خمیده,ناتوان...بی نور..پر از پیچیدگیست

این ذهن ناهموار: سکوت واژه ها در هم تنیده,مثل یک آوا... من از پیچیدگی ها سخت بیزارم:

تو با من ساده میگویی و من ساده می گویم : خدایاااا دوسستت دارم........

http://uupload.ir/index.php?module=thumbnail&file=m4po_images.jpg



نوشته شده توسط ستایش جاوید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تراست ..کارمن از گریه گذشته که چنین میخندم...

من شکست نخورم ولی اینقدر این روزها پست غمگین میخونم بعضی وقت ها فکر میکنم من هم شکست خوردم ..

آخرین مطالب

ساده می گویم...

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

ساده می گویم...

ساده میگویم خدایا دوستت دارم...

به تو من خیره می گردم:به این جنگل...به این برکه....به خط نور..

به این دریا...به قطرات آب...به این افسون بی همتا...چه باید گفت؟؟

کمک کن واژه ها را بر زبان آرم: بگویم لحظه ای از تو ....از این زیبایی روشن..

از این مهتاب...گم شوم در شب: بخندم با تو لختی در کنار آب... زبانم گنگ و ذهنم

کور,تنم خسته,دلم رنجور...تمام واژه ها قامت خمیده,ناتوان...بی نور..پر از پیچیدگیست

این ذهن ناهموار: سکوت واژه ها در هم تنیده,مثل یک آوا... من از پیچیدگی ها سخت بیزارم:

تو با من ساده میگویی و من ساده می گویم : خدایاااا دوسستت دارم........

http://uupload.ir/index.php?module=thumbnail&file=m4po_images.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
ستایش جاوید

نظرات  (۴)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹ تبادل لینک رایگان
تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

پیج رنک سایت ما 2 می باشد

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

استخدام ایران ، سایت آگهی و اخبار استخدامی کشور
باسلام.
لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!
**حلول ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد.**

عنوان مطلب:               راه پیوستن به داعش
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=140
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
یاعلی
۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۳ مامانی جووووون
برای عاشق شدن که
بهانه های ریز و درشت لازم نیست !
برای عاشق شدن کافیست
تو نگاه کنی و من لبخند بزنم
۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۴ مامانی جووووون
” خدا ” فقط کسی رو به لبه ی پرتگاه زندگیش می رسونه
که میدونه قدرت پرواز رو داره
مشکلات زندگی دلیل پرواز است . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی